Wysłany: 2008-12-23, 21:29 !!! REGULAMIN FORUM !!!
1. Na Forum byłych użytkowników forum Cybermychy obowiązuje wolność wypowiedzi.
2. Nieznajomość zasad regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
3. Każdy użytkownik (w tym administrator i moderator) forum jest równy wobec regulaminu
4. Kary:
1. Upomnienie słowne
2. Upomnienie "forumowe", 4 = ban
3. Zamknięcie tematu
4. Usunięcie wypowiedzi/tematu
5. Ban na czas określony
6. Ban na zawsze
7. Blokada adresu e-mail
8. Blokada adresu IP/hostu
O długości bana decyduje mod, lub admin.
5. Rejestracja jest dobrowolna
6. Użytkownik żyje w poszanowaniu innych osób. Nie obraża ani nie dyskryminuje osób ani grup społecznych ze względu na poglądy, wyznanie, przynależność rasową i z jakichkolwiek innych powodów zarówno przez treść postów, podpis, avatar, nazwę użytkownika jak i ortografię.
7. Rejestracja na Forum nie wiąże się z żadnymi nakładami finansowymi. Użytkownik nie otrzymuje żadnej korespondencji reklamowej. Istnieje opcja zastrzeżenia prezentacji adresu e-mail dla innych Użytkowników. Użytkownik może dostać informacje e-mailem o forum (ważna zmiana, usuniecie konta, wypowiedzi)
8. Oprócz regulaminu obowiązują tez ogólnie przyjęte zasady netykiety (patrz http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm lub http://netykieta.prv.pl/ ). W przypadku ich łamania uciążliwego dla innych użytkowników forum, moderatorzy mogą poprosić użytkownika o zmianę jego zachowania, a w skrajnych przypadkach zastosować kary wymienione powyżej.
9. SPAMOWANIE jest bezwzględnie zabronione. Spamowanie to:
nabijanie postów (pisanie postów nie zawierających mądrego wątku)
zakładanie tematów istniejących
zakładanie tematów w złym dziale forum
staciarstwo (pisanie postów wyłącznie dla rangi)
spamowanie na PrywatneWiadomości również jest zabronione
offtopownie, czyli pisanie nie na temat
karmianie trolla, czyli odpisywanie osobie spamującej
floodingu, czyli pisania 2 lub więcej postów pod rząd. wyjątki to ważna sprawa i odświeżanie tematu
10. Zabrania się umieszczania w postach, avatarach, podpisach, sygnaturkach linków i teksów wulgarnych pornograficznych innej niedozwolonej treści dla osób poniżej 18 roku życia. Rażące oczy grafiki, teksty też będą usuwane
11. Rządzenie się, rozstawianie ludzi po kątach i tym podobne zachowania nie będzie tolerowane. Także celowe przekręcanie nicków będzie karane.
12. Propozycja wymiany linków może się odbywać tylko poprzez gg, lub PW (Prywatna Wiadomość)
13. Reklamowanie swoich stron, blogów, forów itp. jest dozwolone.
14. Należy robić jak najmniej błędów ortograficznych, gramatycznych itp.
15. Zabrania się pisania całych wiadomości wielkimi literami.
16. W shoutboxie obowiązuję te same zasady
17. Niektóre działy posiadają swój regulamin. W pierwszej kolejności należy stosować się do nich. Potem obowiązuje główny regulamin.
18. W sprawie spornej pierwszeństwo ma moderator. Należy słuchać jego uwag i rad, jednakże wiedząc, że nie jest on nieomylny. Ostatecznie należy zwrócić się do admina, który rozpatrzy sprawę (może pomóc sobie ankietą moderowaną, czyli ze sprawdzeniem kto głosował).
19. pkt usunięty
20. Od upominania użytkowników są moderatorzy. Zabawa w moderatora będzie karana.
21. Każdy temat powinien być jasno nazwany. W pierwszym poście powinno być wytłumaczone, o czym jest temat. W podforum "gry" należy opisać gatunek i zasady gry oraz krótko zrecenzować ją. Własny komentarz mile widziany.
22.Pkt. usunięty
23. Pkt. usunięty
24. Maksymalny rozmiar avatara to 130px na 130px. Większe avatary nie będą przyjmowane. Waga także jest ograniczona.
25. Posty łamiące można zgłosić przez kliknięcie wykrzyknika nad danych postem. Wtedy wszyscy administratorzy/moderatorzy otrzymują wiadomość o tym. Zgłaszanie przewinięć na GG nie będzie tolerowane podobnie jak używanie tego przycisku dla zabawy.
26. W sygnaturce możesz mieć maksymalnie trzy userbary lub max. 5 pozycji z Last.fm. Tekst może zajmować do czterech linijek, czcionką 12pt. Animacje są zabronione. Za miast tego może znajdować się obrazek (sygnaturka). Cały podpis nie może przekroczyć 400 px w poziomie i 150 px w pionie. Za łamanie tego punktu moderator może przyznać warna.
27. Nadużywanie emotikon w postach będzie karane upomnieniem.
Administracja
Ostatnio zmieniony przez baczus 2010-07-06, 11:10, w całości zmieniany 18 razy
Nowe: 22,23,24,25 Powód: wniosek userów
Obowiązuje od teraz.
Sygnaturki będą wywalane jak najszybciej. Avatary w miarę upływu czasu. Przypominam o używaniu wykrzyknika. Aha, wyskoczy pop-up, trzeba właczyć możliwość pojawiania się ich.
I jeszcze obrazek pomocniczy: jak mierzyć sygnaturkę oraz gdzie jest przycisk "Zgłos posta"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum